Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Media Framing: Transformation of Nursultan Nazarbayev's Image in the US Media
Tokayeva, Assem ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Jeřábek, Hynek (oponent)
Práce se zabývá mediálním pokrytím prvního prezidenta Kazachstánu Nursultana Nazarbajeva v USA v letech 2011 až 2022. Pomocí Bourdieuova konceptu novinářského pole a Entmanova konceptu mediálního rámování ukazuje obsahová analýza pěti různých mediálních médií, že zatímco komerční média (NYT, WP a WSJ) byla kritičtější než nezisková média (Eurasianet, RFE/RL) ohledně Nazarbajeva a jeho režimu během událostí, které zpochybnily jeho moc; jejich pokrytí Kazachstanu, Nazarbajeva a jeho režimu bylo neutrální nebo mu dokonce připisovali různé úspěchy. Rozdíly v míře kritického postoje byly také identifikovány mezi oběma neziskovými médii. Práce poskytuje přehled o kazašských vládou financovaných lobbistických informačních kampaních v zahraničí a potvrzuje důležitost výzkumu využívání mezinárodních mediálních platforem autoritářskými režimy s cílem vytvořit příznivý obraz v zahraničí. Klíčová slova Nursultan Nazarbajev, Kazachstán, mediální rámování, lobbing, americká média, RFE/RL, Eurasianet, NYT, WSJ, WP List of Abbreviations OSCE Organization for Security and Cooperation in Europe NYT The New York Times RFE/RL Radio Free Europe/Radio Liberty WP The Washington Post WSJ The Wall Street Journal USAGM The United States Agency for Global Media USSR The Union of Soviet Socialist Republics
Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003
Sošťáková, Markéta ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Šafařík, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003" se zabývá nekritickým zpravodajstvím amerických médií o hrozbě iráckých zbraních hromadného ničení pro Spojené státy. Práce analyzuje zpravodajství tištěných médií v období po útocích 11. září 2001 až do počátku invaze v březnu 2003 a hledá příčiny této zásadní krize v historii americké žurnalistiky. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se zabývá intenzivní proválečnou kampaní Bushovy administrativy za účelem dosažení politického i společenského konsenzu pro invazi. Kampaň politického marketingu spočívala v manipulaci faktů tajných služeb o iráckém zbrojním programu, stupňování rétoriky o hrozbě Saddáma Husajna a jeho možné podpoře teroristických organizací. V druhé části práce je provedena komparativní obsahová analýza deníku The New York Times a deníků vydavatelství The Knight Ridder. Závěrečná část se věnuje proměně americké žurnalistiky v posledních letech. Vysvětluje způsoby, jakým se do kvality zpravodajství promítá větší ekonomický tlak, nárůst anonymních zdrojů a nevyváženost zpravodajství ve prospěch administrativy na úkor alternativních pohledů. Na základě výsledku obsahové analýzy, reflexí žurnalistů a mediálních teorií, práce dochází k závěru, že selhání bylo do jisté míry předurčeno dlouhodobým vývojem...
Sexuální obtěžování v médiích na příkladu americké televizní stanice Fox News
Kytková, Barbara ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová práce s názvem Sexuální obtěžování v médiích na příkladu americké televize Fox News má za cíl popsat aféru sexuálního obtěžování v americké televizní společnosti Fox News a porovnat ji s podobnými kauzami v dalších amerických mediálních organizacích. Tato kauza z roku 2016 vedla k propuštění dlouholetého ředitele společnosti Rogera Ailese a odstartovala vlnu nařčení ze sexuálního obtěžování i v dalších mediálních společnostech, což vedlo k diskreditaci několika moderátorů a výrazných osobností amerických médií. Práce má zjistit, zda je sexuální obtěžování v Americe známým, systémovým jevem. Se sexuálním obtěžováním se pojí i světově rozšířené hnutí proti sexuálnímu obtěžování Me Too, které vzniklo krátce po vypuknutí skandálu s Ailesem. Proto chci prací vyvrátit či potvrdit hypotézu, zda se většina kauz sexuálního obtěžování v médiích začala objevovat až poté, co se Me Too stalo celosvětově známým hnutím. Hlavní výzkumnou metodou je rešerše médií, která se kauze zeširoka věnovala, zejména amerického deníku The New York Times. Jedním z hlavních výsledků práce má být také zjištění, jestli obtěžování vedlo vždy k propuštění viníka, a zda se obětem dostalo alespoň omluvy nebo odškodného.
Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003
Sošťáková, Markéta ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Šafařík, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Selhání amerických médií před válkou v Iráku 2003" se zabývá nekritickým zpravodajstvím amerických médií o hrozbě iráckých zbraních hromadného ničení pro Spojené státy. Práce analyzuje zpravodajství tištěných médií v období po útocích 11. září 2001 až do počátku invaze v březnu 2003 a hledá příčiny této zásadní krize v historii americké žurnalistiky. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se zabývá intenzivní proválečnou kampaní Bushovy administrativy za účelem dosažení politického i společenského konsenzu pro invazi. Kampaň politického marketingu spočívala v manipulaci faktů tajných služeb o iráckém zbrojním programu, stupňování rétoriky o hrozbě Saddáma Husajna a jeho možné podpoře teroristických organizací. V druhé části práce je provedena komparativní obsahová analýza deníku The New York Times a deníků vydavatelství The Knight Ridder. Závěrečná část se věnuje proměně americké žurnalistiky v posledních letech. Vysvětluje způsoby, jakým se do kvality zpravodajství promítá větší ekonomický tlak, nárůst anonymních zdrojů a nevyváženost zpravodajství ve prospěch administrativy na úkor alternativních pohledů. Na základě výsledku obsahové analýzy, reflexí žurnalistů a mediálních teorií, práce dochází k závěru, že selhání bylo do jisté míry předurčeno dlouhodobým vývojem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.